مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 20:102019-12-08بين الملل

علت نارضایتی زنان سیاهپوست آمریکایی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو، نتایج تحقیقات 10 ساله فدرال در سراسر آمریکا نشان می دهد زنان سیاه پوست تحصیل کرده در آمریکا تقریباً 5 برابر بیشتر از زنان سفید پوست احتمال دارد از عوارض ناشی از بارداری جان خود را از دست بدهند.

- یو اس نیوز در گزارشی می نویسد وجود نابرابری در ارائه خدمات بهداشتی به زنان باردار سیاهپوست باعث می شود آنان چند برابر بیشتر از سفید پوستان جان خود را در این دوره از دست بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری دانشجو ، نتایج تحقیقات 10 ساله فدرال در سراسر آمریکا نشان می دهد زنان سیاه پوست تحصیل کرده در آمریکا تقریباً 5 برابر بیشتر از زنان سفید پوست احتمال دارد از عوارض ناشی از بارداری جان خود را از دست بدهند.

بر اساس گزارش جدید مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های آمریکا از سال 2007 تا 2016، 6 هزار و 765 مورد مرگ در دوران بارداری به ثبت رسیده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازیو اس نیوز، طی یک دهه تحقیق، زنان سیاهپوست و بومیان آمریکا و بومیان آلاسکا به طور قابل توجهی بیشتر از سفید پوستان و اسپانیایی تبارها جان خود را از دست می دهند.

مارتین هاکت، محقق دانشگاه هوفسترا و از حامیان سلامت مادران سیاهپوست می گوید، وضعیت اقتصادی و اجتماعی در آمریکا به گونه ای است که سیاهپوستان را در بسیاری از موقعیت ها حمایت نمی‎شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علت نارضایتی زنان سیاهپوست آمریکایی

علت نارضایتی زنان سیاهپوست آمریکایی