مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 19:002019-12-08سياسي

رشد 59 درصدی کاندیداهای ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس در کاشان


افراد ثبت نام کرده برای نامزدی یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل نسبت به دوره قبل 59درصد افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اکبر مرتضایی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه 73 نفر برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل ثبت نام کرده اند، اظهار داشت: این تعداد افراد نسبت به دوره قبل یک افزایش 59 درصدی را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه ها و همچنین شورای انتخابات کاشان تلاش خود را برای حضور حداکثری مردم به کار می بندند، ابراز داشت: احترام به رای مردم و اجرای دقیق قانون وظیفه اصلی مجریان انتخابات است.

همه عوامل اجرایی باید نسبت به قانون انتخابات اشراف کامل داشته باشند فرماندار کاشان با بیان اینکه تمام تلاش خود را می کنیم تا انتخابات در کاشان بدون حاشیه برگزار شود، تصریح کرد: از جمله مواردی که در برگزاری انتخابات حتما باید مورد توجه قرار گیرد این است که همه عوامل اجرایی باید نسبت به قانون انتخابات اشراف کامل داشته باشند.

وی با بیان اینکه شورای انتخابات کاشان کاملا بر اساس تقویم زمان بندی انتخابات عمل می کند، اذعان داشت: همه هدف برگزارکنندگان انتخابات پیش رو برگزاری سالم و قانونمند انتخابات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 59 درصدی کاندیداهای ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس در کاشان

رشد 59 درصدی کاندیداهای ثبت نام کننده برای انتخابات مجلس در کاشان