مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 18:102019-12-08سياسي

پاسخ آیت الله جوادی آملی به اسلام شناس مشهور ایتالیایی


یکی از مراجع تقلید شیعیان در پاسخ به پرسش پروفسور پیرونه در خصوص «ارتباط آموزه های پیامبر اسلام و صلح جهانی»، گفت: انبیاء آمدند که ارتباط انسان و جهان را تبیین نمایند.

- قم - یکی از مراجع تقلید شیعیان در پاسخ به پرسش پروفسور پیرونه در خصوص ارتباط آموزه های پیامبر اسلام و صلح جهانی ، گفت: انبیاء آمدند که ارتباط انسان و جهان را تبیین نمایند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پروفسور پیرونه، اسلام شناس مشهور ایتالیایی با حضور در بنیاد بین المللی علوم وحیانی اسراء با آیت الله العظمی جوادی آملی دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار در پاسخ به پرسش پروفسور پیرونه در خصوص ارتباط آموزه های پیامبر اسلام و صلح جهانی ، بیان داشت: اسلام با دیگر ادیان، مشترکات فراوانی دارد و پیامبر اسلام با دیگر انبیاء، هدف واحد و مشترکات فراوانی در راه و روش دارند؛ زیرا انبیاء آمدند که انسان را به خود معرفی کنند، جهان را به انسان بشناسانند و ارتباط انسان و جهان را برای انسان تبیین نمایند.

وی ادامه داد: وقتی هدف همه انبیاء یکی است و جهان همان جهانی است که همه انبیاء او را معرفی می کنند و انسان همان انسانی است که همه انبیاء درصدد تعلیم و تربیت او هستند، لذا هم راه و هم هدف انبیاء یکی است، چه اینکه کل جهان یک واقعیت دارد و اجزایش با هم هماهنگ هستند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ آیت الله جوادی آملی به اسلام شناس مشهور ایتالیایی

پاسخ آیت الله جوادی آملی به اسلام شناس مشهور ایتالیایی