مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 17:352019-12-08اقتصادي

درخواست وزیر اقتصاد از رییس قوه قضاییه/ تاسیس مجتمع قضایی مستقل دعاوی تجاری


وزیر امور اقتصاد و دارایی در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه، خواستار تاسیس «مجتمع قضایی مستقل دعاوی تجاری در شهر تهران» شد.

- وزیر امور اقتصاد و دارایی در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه، خواستار تاسیس مجتمع قضایی مستقل دعاوی تجاری در شهر تهران شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصاد و دارایی در نامه ای خطاب به رییس قوه قضاییه، با اشار به جایگاه نودم ایران در بین 190 کشور جهان در نماگر الزام آور بودن اجرای قراردادها شاخص سهولت انجام کسب و کار، درخواست کرد تا مجتمع قضایی مستقل دعاوی تجاری در شهر تهران با استفاده از ظرفیت اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران و خانه صنعت، معدن و تجارت ایران تاسیس شود.

متن این نامه به شرح زیر است: حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای رییسی همان گونه که مستحضرید شاخص سهولت انجام کسب و کار هر ساله توسط بانک جهانی و از طریق بررسی وضعیت 10 نماگر در خصوص قانون گذاری و تنظیم مقررات شامل شروع کسب و کار، اخذ مجوزهای ساخت، دسترسی به برق، ثبت مالکیت، اخذ اعتبار، حمایت از سهامداران خرد، پرداخت مالیات، تجارت فرامرزی، اجرای قراردادها و ورشکستگی و پرداخت دیون محاسبه و منتشر می شود، ملاک بررسی 10 نماگر مذکور، مدت زمان، تعداد فرآیند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزیر اقتصاد از رییس قوه قضاییه/ تاسیس مجتمع قضایی مستقل دعاوی تجاری

درخواست وزیر اقتصاد از رییس قوه قضاییه/ تاسیس مجتمع قضایی مستقل دعاوی تجاری