مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 16:162019-12-08اجتماعي

پیگیری تکمیل 6 پروژه مهم توسط اوقاف و امور خیریه


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان از پیگیری برای تکمیل 6 پروژه مهم توسط اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: درختکاری 420 هکتاری ته دره، طرح جامع امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، حجت الاسلام مختار کرمی امشب در جلسه احیای موقوفات اظهار کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان امسال دارای 6 اولویت است که در قالب آن 6 پروژه که برای اجرای آن در استان بحث است باید اجرایی شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان زنجان افزود: درختکاری 420 هکتاری ته دره، طرح جامع امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان، توسعه و تعمیر و مرمت طرح جامع حرم قیدار نبی (ع)، طرح جامع امامزاده اسماعیل (ع) شناط ابهر، تفکیک موقوفه زره کوبند اولویت های اوقاف در فعالیت است.

وی با اشاره به اینکه عملکرد متمرکز طبق سیاست های سازمان اوقاف و اجرای نیات حوزه های علمیه نیز از دیگر موضوعاتی است که در اداره کل اوقاف مورد توجه است، گفت: عمده درآمد اوقاف استان از محل حوزه های علمیه از قیدار است.

کرمی با بیان اینکه اولویت اوقاف این است که خدمات اجتماعی در حوزه سلامت افزایش پیدا کند، افزود: برنامه ما این است که از نیات متفرقه پرهیز کنیم و چون خدمات تجمیع نیست نمی توانیم گزارش خوبی به مسؤولان ارائه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیری تکمیل 6 پروژه مهم توسط اوقاف و امور خیریه

پیگیری تکمیل 6 پروژه مهم توسط اوقاف و امور خیریه