مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 14:002019-12-08بين الملل

درخواست نتانیاهو از کشور های اروپایی درباره ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از آروتص شوع، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی، در ابتدای جلسه هفتگی خود با پرداختن به موضوع ایران، - نخست وزیر رژیم صهیونیسنتی جلسه هفتگی خود را با پرداختن به موضوع ایران آغاز و در آن اتهامات خود علیه ایران را تکرار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از آروتص شوع، بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی، در ابتدای جلسه هفتگی خود با پرداختن به موضوع ایران، مدعی شد که در هفته گذشته گفتگوهای مهمی با رهبران روسیه و آمریکا دنبال کرد و در مرکز این گفتگوها فقط یک مسئله وجود داشت و آن موضوع ایران بود.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران به تجاوزات خود در خاورمیانه ادامه می دهد.

در حالی که اوضاع عراق به سمت آرامش و ثبات به پیش می رود، نتانیاهو اما مدعی شد که نیروهای ایرانی پشت حملات مرگبار روز گذشته علیه معترضان در عراق قرار دارند.

نخست وزیر موقت رژیم صهیونیستی که آینده کابینه اش به دلیل اختلافات داخلی نامعلوم و نامشخص است، همچنین از اروپایی ها خواست تا فشار بر ایران را افزایش دهند، و در ادامه مدعی شد که تل آویو چه همراه با اروپا و چه بدون اروپا، به ایران اجازه هیچ فرصتی برای توسعه آن چه او تسلیحات هسته ای عنوان کرد را، نخواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نتانیاهو از کشور های اروپایی درباره ایران

درخواست نتانیاهو از کشور های اروپایی درباره ایران