مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 13:202019-12-08اقتصادي

تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در تهران


مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استان تهران از تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در سطح استان تهران تا پایان سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فریدون عطایی در حاشیه برگزاری جلسه رفع موانع تولید استان تهران در جمع خبرنگاران از تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در استان تهران خبر داد و افزود: در حال حاضر اطلاعات جزیره ای از نحوه سرمایه گذاری و اشتغال در بخش های مختلف استان تهران وجود دارد و می توانیم با یکپارچه کردن این اطلاعات دسترسی ساده تری به مجموعه هایی که قصد سرمایه گذاری دارند بدهیم.

وی افزود: قطعا استان تهران در بخش های مختلف همچون گردشگری، صنایع تولیدی و .

ظرفیت بسیاری دارد اما متاسفانه برخی از آنها به درستی مورد توجه قرار نمی گیرند در حالیکه می توانند در عرصه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال نقش بسزایی داشته باشند.

وی با اشاره به موقعیت متفاوت استان تهران نسبت به سایر کشور در حوزه سرمایه گذاری گفت: جلسات ستادهای رفع موانع تولید در استان تهران به ریاست استاندار تهران برگزار می شود که قطعا در این جلسات تسهیل امور صنایع تولیدی به طور جد مد نظر قرار می گیرد و تلاش می کنیم که موانع بر سر واحدهای تولیدی باهمکاری سایر دستگاه ها حل و فصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در تهران

تهیه بانک اطلاعاتی سرمایه گذاری و اشتغال در تهران