مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 12:302019-12-08اقتصادي

اجرایی شدن آیین نامه صدور مجوز تاسیس فعالیت استخراج رمزارز


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: آیین نامه صدور جواز و پروانه بهره برداری استخراج رمز ارز بر اساس ضوابط تعیین شده، در استان بوشهر اجرایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید حسین حسینی بیان کرد: طبق ابلاغ وزارت صنعت، معدن و تجارت، متقاضیان می توانند طبق ضوابط تعیین شده در این آیین نامه برای گرفتن مجوز استخراج رمز ارز از طریق سامانه بهین یاب اقدام کنند.

وی با اشاره به تعیین و ملاک صنعتی شدن رمزارز ها افزود: پس از بررسی، هم فکری و مشورت با فعالان این بخش، همچنین دانشگاه ها و دستگاه های مختلف، صدور جواز تاسیس و بهره برداری برای متقاضیانی که جمع توان برق مصرفی تجهیزات استخراج رمزارز آن ها بیش از 250 کیلووات (ولت ـ آمپر) باشد، امکان پذیر است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تاکید کرد: از آنجا که واحد استخراج کننده رمزارز دارای کاربری صنعتی و مشمول ضوابط استقرار واحد های صنعتی هستند بنابراین استقرار آن ها فقط در شهرک ها و نواحی صنعتی مصوب و مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی و نیروگاه ها امکان پذیر است.

وی ادامه داد: براساس آیین نامه ابلاغ شده، صدور و یا اصلاح جواز تاسیس و پروانه بهره برداری برای استخراج رمزارز در محل واحد های تولیدی فعال صنعتی و معدنی موجود ممنوع است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرایی شدن آیین نامه صدور مجوز تاسیس فعالیت استخراج رمزارز

اجرایی شدن آیین نامه صدور مجوز تاسیس فعالیت استخراج رمزارز