مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 11:502019-12-08دانش

سازمان هایی که موجب فرار مغزها می شوند!


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: 95 درصد سازمان های ایرانی چشم انداز و مأموریت برای خود ترسیم نکرده اند که این یک آسیب است و عدم توجه به چشم انداز و مأموریت موجب خروج مغزها از کشور می شود.

- ایسنا/قزوین رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: 95 درصد سازمان های ایرانی چشم انداز و مأموریت برای خود ترسیم نکرده اند که این یک آسیب است و عدم توجه به چشم انداز و مأموریت موجب خروج مغزها از کشور می شود.

مرتضی موسی خانی، رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین در همایش افتتاحیه هفته پژوهش که در پارک علم و فناوری استان قزوین اظهار کرد: 95 درصد سازمان های ایرانی چشم انداز و مأموریت برای خود ترسیم نکرده اند که این یک آسیب است چراکه چشم انداز و مأموریت مبتنی بر ارزش هاست.

وی ادامه داد: عدم توجه به چشم انداز و مأموریت موجب خروج مغزها از کشور می شود؛ در بازار مردم از کالایی استقبال می کنند که مطلوبیت و ارزش افزوده برای آنان ایجاد کند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین گفت: فناوری که در حوزه ارزش ها نباشد محکوم به شکست است؛ در ابتدای هر ایده ای باید نیاز مشتری را شناسایی و بر اساس آن ایده را به محصول تبدیل کرد.

وی بیان کرد: در حقیقت مطلوبیت برتر آن چیزی است که مشتری حاضر است بهای آن را پرداخت کند، به همین جهت نباید از ایده هایی که چنین ویژگی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان هایی که موجب فرار مغزها می شوند!

سازمان هایی که موجب فرار مغزها می شوند!