مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 11:462019-12-08سياسي

شبکه بهداشت و درمان استان سمنان 96 شهید تقدیم نظام کرده است


رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان  اینکه از سه هزار شهید دفاع مقدس استان 96 شهید سهم شبکه بهداشت و درمان بوده است، گفت: همواره باید قدردان شهدا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نوید دانایی بعدازظهر یکشنبه در یادواره 96 شهید بهداشت و درمان استان سمنان به میزبانی سالن همایش های موزه دفاع مقدس سمنان بابیان اینکه پیشرفت های حوزه بهداشت و درمان در کشور و استان سمنان مدیون پیمودن راه شهدا است، ابراز داشت: این مسیر می بایست تداوم داشته باشد که خوشبختانه خانواده بزرگ بهداشت و درمان مدیون رشادت ها و ایثارگری آن ها است.

وی بابیان اینکه شهدا همواره به دنبال خدمت رسانی به جامعه و مردم بودند و جز این چیزی نمی خواستند، افزود: امروز نیز اگر خواهان تداوم راه شهدا و آرمان های آن ها هستیم تنها راه خدمت صادقانه مسئولان به مردم خواهد بود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سمنان بابیان اینکه رفع مشکلات زیرساختی حوزه بهداشت و درمان خدمات ارزنده به مردم را به دنبال دارد، ابراز داشت: زمانی راه پیش روی خدمت به مردم برداشته شود می توان گفت که راه شهدا تداوم یافته و کاری صورت گرفته است.

دانایی بابیان اینکه شهدای بهداشت و درمان استان سمنان در طول هشت سال دفاع مقدس حماسه آفرینی کردند، تصریح کرد: تقدیم 96 شهید به انقلاب و نظام نشان می دهد که مردم این خطه در دلد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه بهداشت و درمان استان سمنان 96 شهید تقدیم نظام کرده است

شبکه بهداشت و درمان استان سمنان 96 شهید تقدیم نظام کرده است