مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 11:362019-12-08سياسي

مردم نباید احساس کنند در فضای مجازی بی پناه هستند


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تأکید کرد که ساختارهای امنیت سایبری و مراکز آپا باید به نفع مردم کار کنند و مردم باید احساس کنند که یکجایی حواسش به امنیتشان هست و در فضای مجازی بی پناه نیستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد آذری جهرمی امروز در نشست هماهنگی بین مراکز آپا (آگاهی رسانی، پشتیبانی، امداد برای آسیب پذیری ها و حوادث امنیتی سایبری)، ادارات کل ارتباطات فناوری استان ها و مسئولان فناوری اطلاعات استانداری های کشور با بیان اینکه برخی تصورشان از حوزه امنیت این است که اگر مجهز به سیستم های امنیتی شویم دیگر امنیت برقرار می شد، گفت: معمولاً سازمان هایی با چنین تفکری از جایی ضربه می خورند که تصورشان را ندارند.

آیا همه دیوارها و محیط ورودی سازمان را می شود حفاظت کرد؟ متر به متر دیوارهای مجموعه را نگهبان و دوربین و سیستم های امنیتی گذاشت؟ هزینه اداره مجموعه ای اداره مجموعه ای با چنین تفکری بسیار زیاد خواهد بود.

وی بابیان این که در حوزه امنیت دو نوع تهدید وجود دارد گفت: یک تهدید دسترسی افراد غیرمجاز به داده های سازمان و دوم تهدید دسترسی افراد مجاز به داده های حساس و محرمانه است که در این زمینه مبحثی وجود دارد تحت عنوان سطوح دسترسی یا مدیریت سطوح دسترسی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم نباید احساس کنند در فضای مجازی بی پناه هستند

مردم نباید احساس کنند در فضای مجازی بی پناه هستند