مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 11:302019-12-08سياسي

نیازمند وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان هستیم


فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: با حضور مردم درصحنه، سکان داری ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایتمداری ملت از پیچ های خطرناک به سلامت عبور کرده ایم و امروز نیز نیازمند وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان هستیم.

- ایسنا/ایلام فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: با حضور مردم درصحنه، سکان داری ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایتمداری ملت از پیچ های خطرناک به سلامت عبور کرده ایم و امروز نیز نیازمند وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان هستیم.

سردار جمال شاکرمی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو با اشاره به نقش دانشجویان در رویدادهای مختلف انقلاب اسلامی ازجمله تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اظهار کرد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، شکست بزرگی برای آمریکا بود چراکه هیمنه نظام سلطه و استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار در دنیا شکسته شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بابیان اینکه دشمن در طول 40 سال از عمر بابرکت نظام اسلامی هیچ گاه دست از دشمنی خود و توطئه و برنامه ریزی گسترده برای ایجاد خدشه در نظام اسلامی برنداشته است، گفت: با حضور مردم درصحنه، سکان داری ولایت و رهبر معظم انقلاب اسلامی و ولایتمداری ملت از پیچ های خطرناک به سلامت عبور کرده ایم و امروز نیز نیازمند وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازمند وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان هستیم

نیازمند وحدت و ایستادگی در برابر دشمنان هستیم