مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 10:362019-12-08اجتماعي

پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا برگزار می شود


دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا گفت: این جشنواره فروردین ماه سال آینده ویژه مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جواد بقایی دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا اظهار داشت: این جشنواره 21 و 22 فروردین ماه سال آینده ویژه همه مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت آموزش و پرورش و سازمان های علمی و تحقیقاتی دیگر برگزار می شود.

وی افزود: سمینارهای علمی در ده رشته و زمینه مختلف، دستاوردها-دست سازها و اختراعات، ماراتون کسب و کار دانش آموزی، المپیاد علمی علوم پایه، برنامه نویسی، ماراتون محتوای دیجیتال و فیلم کوتاه و انیمیشن از محورهای مهم این جشنواره به شمار می رود.

دبیر اجرایی پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا ادامه داد: مراحل ثبت نام از 28 آبان تا 15 بهمن خواهد بود، مدارس و پژوهشسراها و مراکز آموزشی که تا 20 دی ماه ثبت نام کنند تسهیلات ویژه دریافت می کنند.

بقایی در مورد ویژگی های جشنواره گفت این جشنواره دارای سامانه ویژه ثبت نام مراکز آموزشی و پژوهشی و ارائه خدمات ویژه به آنها است همچنین ثبت طرح ها و اختراعات دانش آموزی و دریافت گواهی نامه ثبت اختراع در این جشنواره انجام می گیرد و مقالات برتر دانش آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا برگزار می شود

پنجمین جشنواره ملی دانش آموزی ابن سینا برگزار می شود