مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 10:002019-12-08سياسي

خانه فیزیک و انرژی در کرج تأسیس می شود


طرح تاسیس خانه فیزیک و انرژی در شهر مشکین دشت کرج، با حضور اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد و انرژی و  شهردار مشکین دشت، بررسی و برای اجرایی شدن در دستور کار قرار گرفت.

- ایسنا/البرز طرح تاسیس خانه فیزیک و انرژی در شهر مشکین دشت کرج، با حضور اعضای هیات علمی پژوهشگاه مواد و انرژی و  شهردار مشکین دشت، بررسی و برای اجرایی شدن در دستور کار قرار گرفت.

این طرح که قرار است توسط محققان پژوهشگاه مواد و انرژی و با همکاری شهرداری مشکین دشت کرج انجام شود، در جلسه ای به این منظور مطرح و مورد بررسی قرار گرفت و مهندس موسوی شهردار مشکین دشت ضمن موافقت با این طرح بر اجرایی شدن هر چه زودتر آن تاکید نمود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پژوهشگاه مواد و انرژی، در این جلسه دکتر خانلرخانی رییس پژوهشکده فناوری نانو و مواد پیشرفته پژوهشگاه با اشاره به تاکید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر مردمی سازی علم اظهار کرد: طرح خانه فیزیک و انرژی در این پژوهشکده پیشنهاد شده است و دکتر داریوش جهانی این طرح را مورد بررسی قرار داده است.

وی تصریح کرد: امیدواریم با هم اندیشی و با توجه به تجربه های موفق دیگر در این خصوص نظیر اجرایی شدن این طرح در شهرهای دیگر همچون اصفهان، بتوانیم با همکاری شهرداری مشکین دشت این طرح را اجرایی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه فیزیک و انرژی در کرج تأسیس می شود

خانه فیزیک و انرژی در کرج تأسیس می شود