مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 09:462019-12-08سياسي

شهردار تنکمان با توافق همه اعضا انتخاب شد


رییس شورای اسلامی شهر تنکمان از اتفاق نظر جمعی اعضای شورای اسلامی این شهر برای انتخاب رسول شاه کرمی به عنوان شهردار جدید تنکمان خبر داد.

- ایسنا/البرز رییس شورای اسلامی شهر تنکمان از اتفاق نظر جمعی اعضای شورای اسلامی این شهر برای انتخاب رسول شاه کرمی به عنوان شهردار جدید تنکمان خبر داد.

مهدی نوزعیم در گفت و گو با ایسنا در ارتباط با انتخاب شهردار تنکمان گفت: پس از بررسی های لازم برای انتخاب فردی مناسب به عنوان شهردار تنکمان، با اتفاق نظر بین اعضای شورای اسلامی شهر، رسول شاه کرمی با پنج رای موافق به عنوان شهردار تنکمان انتخاب شده و صورت جلسه شورا برای طی مراحل قانونی به مراجع فرادست ارسال گردیده که در انتظار تایید نهایی و صدور حکم هستیم.

وی در ادامه با اشاره بر اینکه شاه کرمی در حال حاضر نیز سکان شهرداری تنکمان را به عنوان سرپرست در دست دارد در تشریح سابقه کاری وی اظهار کرد: شهردار منتخب اعضای شورای اسلامی شهر تنکمان دارای مدرک کارشناسی حقوق بوده و در رزومه کاری خود افزون بر سرپرستی دو دوره شهرداری تنکمان، مسئول واحدهای حقوقی، بازرسی، مالی، کارگزینی و .

نیز بوده است.

نوزعیم یادآور شد: بومی بودن شهردار هر شهر و تسلط وی به امور شهر و شهرداری در بخش های مختلف همواره مطرح بوده و جزو اولویت های انتخاب شهرداری مناسب برای هر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار تنکمان با توافق همه اعضا انتخاب شد

شهردار تنکمان با توافق همه اعضا انتخاب شد