مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 09:272019-12-08اقتصادي

به پرداخت؛ آماده پاسخگویی به نیازهای کشور در بخش خدمات غیرحضوری پرداخت


پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء ایران (IoTex 2019) و مدیریت مصرف انرژی با حمایت مالی شرکت «به پرداخت ملت» در سالن مرکز مطالعات بهره وری سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

- پنجمین کنفرانس و نمایشگاه تخصصی اینترنت اشیاء ایران (IoTex 2019) و مدیریت مصرف انرژی با حمایت مالی شرکت به پرداخت ملت در سالن مرکز مطالعات بهره وری سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از شرکت به پرداخت ملت، شهریار خلیلی، مدیرعامل این شرکت در این کنفرانس با بیان این که اینترنت اشیا یا IOT چندی است که در کشور فراگیر شده، گفت: شرکت به پرداخت به عنوان شرکت اول پرداخت الکترونیک ایران و خاورمیانه به این جریان ورود کرده است.

وی با یادآوری این که از دهه 80 شمسی پرداخت الکترونیک با ورود کارت های بانکی آغاز شده و سیر تکامل آن امروز به وسیله موبایل های هوشمند و اینترنت انجام می شود، افزود: با این تفاصیل، پرداخت نقدی همچنان سهم خود را در بازار حفظ کرده و پس از آن به ترتیب خودپردازها و موبایل ها سهم مشخص خود در بازار را داشته اند که در این میان سهم موبایل ها هر روز بیشتر می شود.

وی ادامه داد: نکته مهمی که در این بین وجود دارد، این است که چگونه می توان بین این دستگاه ها ارتباط برقرار کرد؛ شاید باید در سال های آینده منتظر این باشیم که مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به پرداخت؛ آماده پاسخگویی به نیازهای کشور در بخش خدمات غیرحضوری پرداخت

به پرداخت؛ آماده پاسخگویی به نیازهای کشور در بخش خدمات غیرحضوری پرداخت