مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-08سياسي

موضوعاتی که به انسجام جامعه لطمه می زنند باید از بین بروند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: موضوعاتی که می تواند به ایجاد اختلاف وتضعیف نظام بیانجامد و به وحدت و انسجام جامعه لطمه بزند از بین برده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید ناجی صبح یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه دبیران ستاد امربه معروف ونهی از منکرهرمزگان امر به معروف و نهی از منکر را در شرایط اقتصادی کنونی کشور را بسیار ویژه و مهم دانست و اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر می تواند به تقویت انسجام، وحدت و همدلی مردم کمک کند و درمسیر کارها راهگشا باشد.

وی عنوان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در راستای آرامش و رضایت مردم و پرهیز از نا امیدی باشد تا کشور بتواند از این مقطع حساس گذر کند و شرایط اقتصادی جمعهه احیا شود.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی استانداری هرمزگان ابراز کرد: باید در کنار موضوع های صریح و روشن که بر منکر تبیین شده، موضوعاتی که می تواند به ایجاد اختلاف وتضعیف نظام بیانجامد و به وحدت و انسجام جامعه لطمه بزند از بین برده شود.

ناجی با ذکر این نکته که در دب فرایند انتخاباتی مجلس هستیم، گفت: از الان به بعد این فعالیت هایمان رنگ وبوی انتخاباتی بیشتری به خود می گیرد که انتظار می رود در این راستا چارچوب های برگرفته از آموزه های دینی و قانون، ملاک توجه وعمل قرارگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوعاتی که به انسجام جامعه لطمه می زنند باید از بین بروند

موضوعاتی که به انسجام جامعه لطمه می زنند باید از بین بروند