مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 07:282019-12-08سياسي

باید فکر اساسی برای ورودی زیاد پرونده و اطاله دادرسی کرد


آنچه که امروز در دیوان عالی کشور و در دستگاه های دیگر قضایی مبتلا به آن هستند، اطاله دادرسی و ورودی زیادی پرونده ها است که باید فکر اساسی برای آن شود.

- باید فکر اساسی برای ورودی زیاد پرونده و اطاله دادرسی کرد رییس دیوان عالی کشور گفت: آنچه که امروز در دیوان عالی کشور و در دستگاه های دیگر قضایی مبتلا به آن هستند، اطاله دادرسی و ورودی زیادی پرونده ها است که باید فکر اساسی برای آن شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام سیداحمد مرتضوی مقدم در نشست هم اندیشی معاونت حقوقی قوه قضاییه با قضات دیوان عالی کشور و دادگاه عالی انتظامی قضات که صبح امروز در دیوان عالی کشور برگزار شد، گفت: جمع حاضر نخبگان قضایی و قضات فرهیخته و باسابقه کشور هستند که اینجا جمع شده اند.

وی افزود: لازم است چند مطلبی که مورد نیاز کشور است را بگویم.

اولین چیزی که شدیدا مورد احتیاج و نیاز است تنقیح قوانین ماست.

قوانین متعدد و مکرر و ناسخ و منسوخ نیاز به تنقیح دارد که در دوره جدید، معاونت حقوقی قوه قضاییه در این زمینه دست به کار شده است و مایه امید است که این قضیه حل شود.

رییس دیوان عالی کشور افزود: آنچه را که امروز در دیوان عالی کشور و در دستگاه های دیگر قضایی مبتلا به آن هستند اطاله دادرسی و ورودی زیادی پرونده ها است که باید فکر اساسی برای آن شود که به چه طریقی از اطال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید فکر اساسی برای ورودی زیاد پرونده و اطاله دادرسی کرد

باید فکر اساسی برای ورودی زیاد پرونده و اطاله دادرسی کرد