مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 07:162019-12-08اقتصادي

چرا فاضلاب برخی منازل در بارندگی پس می زند؟


معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه دلیل پس زدن فاضلاب برخی از منازل بافت فرسوده کرمانشاه را ورود آب باران به شبکه فاضلاب دانست و گفت: - ایسنا/کرمانشاه معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه دلیل پس زدن فاضلاب برخی از منازل بافت فرسوده کرمانشاه را ورود آب باران به شبکه فاضلاب دانست و گفت: این امر آسیب زیادی هم به شبکه ما وارد می کند، اما مقصر آن شرکت آب و فاضلاب نیست.

رضا داوودی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به اینکه در برخی مناطق شهر کرمانشاه هنگام بارندگی شدید شاهد پس زدن فاضلاب به داخلی برخی منازل هستیم، افزود: دلیل این امر ورود آب باران به داخل شبکه فاضلاب است.

وی با بیان اینکه شبکه های فاضلاب صرفا برای هدایت فاضلاب طراحی شده و ظرفیت مشخصی دارد، تاکید کرد: برای هدایت آب های سطحی نیز شهرداری موظف است شبکه جداگانه ای داشته باشد که اکنون این شبکه وجود ندارد و در زمان بارندگی سیلاب ناشی از بارندگی وارد شبکه فاضلاب می شود.

معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه اظهار کرد: در شراط عادی درب منهول های فاضلاب ما در سطح شهر بسته است، اما گاهی نیروهای شهرداری برای هدایت سیلاب و جلوگیری از ورود آن به منازل مردم درب منهول ها را برمی دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا فاضلاب برخی منازل در بارندگی پس می زند؟

چرا فاضلاب برخی منازل در بارندگی پس می زند؟