مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 06:252019-12-08سياسي

هاشمی: احساس امنیت و آزادی باید به جنبش های دانشجویی بازگردد


رییس شورای شهر تهران از دستگاه های نظارتی و قضایی و غیره خواست احساس امنیت و آزادی را به جنبش های دانشجویی بازگردانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن هاشمی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران گفت: روز دانشجو که یادآور آرمانگرایی و فدارکاری جنبش دانشجو است را گرامی می داریم، 66سال از 16 آذر سال 1332 که سه دانشجوی میهن پرست، در اعتراض به دخالتهای دولت آمریکا و سفر نیکسون به تهران در تظاهرات به شهادت رسیدند می گذرد، در این زمان، جنبش دانشجویی دچار فراز ونشیب های زیادی گردیده و اکنون در حالت رکود بسر می برد.

وی افزود: اگر جنبش دانشجویی نشاط و پویایی خود را از دست بدهد و بعنوان یک جریان آرمانگرا و آزادی خواه، در جامعه نقش پیشرو و جلودار جریانات اجتماعی را ایفا نکند، سایر اقشار و طبقات اجتماعی که ترقی خواهی و روشنفکری جنبش دانشجویی را ندارند، محور اعتراضات و تحول خواهی اجتماعی خواهند شد.

به گفته هاشمی، یکی از دلایل نا آرامی های آبان ماه گذشته، تضعیف نقش جنبش دانشجویی و خالی شدن میدان تحول خواهی اجتماعی از جریانات مترقی بود که بعضا موجب میدان داری جریانات خشونت طلب شد.

رییس شورای شهر تهران با بیان اینکه اگر ما نسبت به انتقادات و اعتراضات دانشجویان، نخبگان، روزنامه نگاران و روشنفکران جامعه سعه صدر نداشته باشیم، آنگاه با اعتراضات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هاشمی: احساس امنیت و آزادی باید به جنبش های دانشجویی بازگردد

هاشمی: احساس امنیت و آزادی باید به جنبش های دانشجویی بازگردد