مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 06:102019-12-08سياسي

اشتغال حلقه مفقوده در شرق مازندران


زمان ثبت نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی به اتمام رسید و این در حالیست که قرب به اتفاق کاندیداهای شرق مازندران، اشتغال را از مهمترین مشکلات منطقه و مهمترین اولویت کاری خود در صورت ورود به مجلس در بخش قانون گذاری و اجرا عنوان کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شرق مازندران، یکی از دغدغه های مهم مردم در رابطه با انتخابات آتی، عدم شفافیت نمایندگان با مردم بوده است و با ارسال پیام های مختلف به خبرنگاران فارس و فارس من خواهان گفت وگو با کاندیداهای انتخابات مجلس شدند که در همین راستا خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان با برخی از کاندیداهای مجلس گفت وگو گرفته است.

شرق مازندران به دلیل سابقه سیاسی بالای خود در این دوره از ثبت نام کاندیداها هم از طیف ها و گروه های مختلف مردمی کاندیداها داشت و از افراد صاحب نام، سرشناس و مسؤولان اجرایی گرفته تا افراد ناشناس و بی نام و نشان در این دوره از انتخابات شبت نام کردند.

براساس آنچه دبیر انتخابات استان مازندران اعلام کرده است؛ با بسته شدن پرونده ثبت نام انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، در مجموع 398 نفر برای به دست گرفتن 9 کرسی مجلس در مازندران ثبت نام کردند که در روز شنبه 16 آذرماه و در آخرین روز از ثبت نام 102نفر در حوزه 9 گانه انتخابیه نام نویسی کردند که از این تعداد 11 نفر در حوزه انتخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال حلقه مفقوده در شرق مازندران

اشتغال حلقه مفقوده در شرق مازندران