مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 آذر 1398 ساعت 01:402019-12-07بين الملل

تریبون هایی در خدمت تخریب روابط ایران و عراق


یک کارشناس مسائل عراق، با بیان اینکه در حال حاضر عراق میدان بازی کشورها به ویژه با ابزار رسانه است، اظهار کرد، در این عرصه آمریکا و برخی کشورهای عربی برای پیش برد اهداف خود با پرداخت هزینه های سنگینی از رسانه ها به بهترین نحو ممکن در راستای منافع خود .

- یک کارشناس مسائل عراق، با بیان اینکه در حال حاضر عراق میدان بازی کشورها به ویژه با ابزار رسانه است، اظهار کرد، در این عرصه آمریکا و برخی کشورهای عربی برای پیش برد اهداف خود با پرداخت هزینه های سنگینی از رسانه ها به بهترین نحو ممکن در راستای منافع خود استفاده می کنند اما متأسفانه توجه و سرمایه گذاری ایران در این زمینه ضعیف بوده است.

سید رضا قزوینی غرابی، با اشاره به اشتراکات موجود بین دو جامعه ایران و عراق، اظهار کرد: وجود مرزهای طولانی مشترک و همچنین اشتراکات فرهنگی و مذهبی از عوامل موثر در نزدیکی هرچه بیشتر دو ملت ایران و عراق است ولی علی رغم این موضوع طی سال های اخیر تحولاتی صورت گرفته چنان که اخیرا بعضا دیده می شود در برخی مناطق جنوب عراق شعارهایی علیه ایران سر داده می شود.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل حاکم بودن حزب بعث در عراق و نگاه میلیتاریستی، قومی گرایی و ضد ایرانی که در حزب بعث وجود داشت تنش بین دو کشور افزایش یافت چنانکه این موضوع به همراه تحر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تریبون هایی در خدمت تخریب روابط ایران و عراق

تریبون هایی در خدمت تخریب روابط ایران و عراق