مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 20:002019-12-07سياسي

دانشجویان در جهت خنثی سازی عملیات روانی دشمن روشنگری کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، همزمان با روز دانشجو یادواره بزرگداشت شهید مجید شهریاری با حضور وزیر دفاع، - وزیر دفاع با بیان اینکه دانشجویان در جهت خنثی سازی عملیات روانی دشمن روشنگری کنند، گفت: عزت ایران اسلامی مرهون نثار خون پاک شهیدان و ملت همیشه در صحنه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، همزمان با روز دانشجو یادواره بزرگداشت شهید مجید شهریاری با حضور وزیر دفاع، نماینده، ولی فقیه و امام جمعه استان زنجان، استاندار زنجان، فرمانده سپاه انصار المهدی (عج)، دانشجویان و خانواده معظم شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی زنجان برگزار شد.

امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح در این مراسم باگرامیداشت روز 16 آذر روز دانشجو و تجلیل از مقام شامخ شهدای دانشجو و سلام و درود به روان پاک شهداء، خانواده شهدا، رزمندگان و جانبازان اظهار داشت: عزت و افتخار امروز ایران اسلامی و پیروزی های دوران دفاع مقدس مرهون پیروی از ولایت فقیه، نثار خون پاک شهیدان و جانفشانی رزمندگان و ملت همیشه در صحنه است.

وزیر دفاع با بیان اینکه ما پیرو مکتب و آرمان والایی هستیم که به شهادت و ایثارگری مشهور و معروف است گفت: مکتب سرخ و انسان ساز تشیع با خون شهیدان بسیاری وبه خص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان در جهت خنثی سازی عملیات روانی دشمن روشنگری کنند

دانشجویان در جهت خنثی سازی عملیات روانی دشمن روشنگری کنند