مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 17:052019-12-07اقتصادي

اختیارات استانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان مرکزی بکار گرفته شود


معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهوری گفت: مسئولان استانی باید از تمام ظرفیت و اختیارات خود در استان جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی استفاده کنند.

- ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهوری گفت: مسئولان استانی باید از تمام ظرفیت و اختیارات خود در استان جهت رفع مشکلات واحدهای صنعتی استفاده کنند.

سعید شیرکوند در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان مرکزی اظهار کرد: استان مرکزی به ویژه شهر اراک یکی از کانون های صنعتی کشور بوده و هست و وقتی صحبت از کارخانجات مهم و اساسی به میان می آید، نام اراک در کنار آنها قرار می گیرد برای مثال در بیشتر گزارشات واحدهای صنعتی نام آذرآب اراک به عنوان یک واحد صنعتی بزرگ ذکر می شود.

وی افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده برای کارخانجات مهم اراک از جمله واگن پارس، آذرآب و هپکو، چگونگی به زانو درآمدن قول ها و وعده ها در رابطه با این کارخانجات آنهم در عرض حدود سه ماه، قابلیت بررسی در حد نوشتن یک پایان نامه را دارد.

معاون هماهنگی و نظارت اقتصادی و زیربنایی معاون اول رییس جمهوری بیان کرد: مسائل مربوط با امور مالیاتی، بیمه تامین اجتماعی و برخی از بانک های عامل از مشکلات مشترک هپکو، آذرآب و واگن پارس است که باید برای رفع آنها برنامه ریزی کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختیارات استانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان مرکزی بکار گرفته شود

اختیارات استانی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان مرکزی بکار گرفته شود