مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 15:402019-12-07سياسي

همه در چارچوب جمهوری اسلامی باید تابع قانون باشند


نماینده سابق اهواز و داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که چقدر خود و دیگر داوطلبان را ملزم به تمکین از قانون می دانید؟ گفت: - ایسنا/خوزستان نماینده سابق اهواز و داوطلب دوره یازدهم انتخابات مجلس شورای اسلامی، در پاسخ به این سوال که چقدر خود و دیگر داوطلبان را ملزم به تمکین از قانون می دانید؟ گفت: اصل مطلب، قانونی است که در کشور وجود دارد؛ ما در نظام اسلامی به سر می بریم و در نظام اسلامی نیز قانون به عنوان یک تکلیف شرعی است بنابراین هر انسانی که در چارچوب جمهوری اسلامی به سر می برد، باید تابع قانون باشد.

ناصر سودانی که امروز، شنبه برای ثبت نام در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات فرمانداری اهواز حضور یافته بود، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تا یک هفته قبل، تصمیمی مبنی بر حضور در انتخابات نداشتم ولی بنا به مطالعه دقیق، افراد صاحب نظر و موجه چه از تشکل های متعدد و چه شخصیت ها و افرادی که در اقشار مختلف خدمت می کنند، در مراجعات انبوه از من خواستند که در انتخابات شرکت کنم.

وی افزود: این دوستان با توجه به تجربه سه دوره حضور در مجلس و حساسیت اوضاع به ویژه در شرایط کنونی به من گفتند که باید وارد صحنه شوی و این بار خود را فدای انقلاب و مردم کنی.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه در چارچوب جمهوری اسلامی باید تابع قانون باشند

همه در چارچوب جمهوری اسلامی باید تابع قانون باشند