مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 15:002019-12-07سياسي

استفاده از نخبگان نیاز امروز توسعه شهری است


رییس شورای اسلامی شهر زنجان تاکید کرد: امروز در شرایطی قرار داریم که برای تحقق توسعه شهری باید از ظرفیت نخبگان استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمیدرضا حمیدی عصر شنبه در نشست هم اندیشی شهرداری ها و روسای شوراهای اسلامی ادوار مختلف شهر زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف تشکیل این نشست، قدردانی از تلاش و زحمات اعضایی است که در ادوار گذشته متحمل شده اند، افزود: معتقدیم برای اینکه بتوانیم در امور مختلف شهری، طرح های قابل اجرایی داشته و مردم را از این پروژه ها بهره مند کنیم، باید از تجربیات گذشتگان بهره مند شویم.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت تک بعدی و انفرادی نمی تواند در حوزه شهری کارساز باشد، ادامه داد: از آنجایی که سیستم شهرداری دارای لایه های مختلفی است، به همین خاطر برای اینکه بتوان در این عرصه، مدیریت بهینه ای داشت، باید از خردجمعی استفاده کرد که یکی از منابع غنی در این زمینه، برخورداری از ظرفیت نخبگان است تا بتوان خدمات موثری را در این عرصه ارائه داد.

حمیدی با یادآوری اینکه یکی از مباحث مهم در حوزه شهری، مقوله بازآفرینی شهری است که در جامعه امروز مطرح است، تصریح کرد: اگر بخواهیم به اقداماتی که در این راستا انجام شده است، اشاره کنیم، باید از مواردی چون پیاده راه، ایجاد خطوط اتوبوسرانی، انتقال ساختمان پزشکان و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نخبگان نیاز امروز توسعه شهری است

استفاده از نخبگان نیاز امروز توسعه شهری است