مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 14:552019-12-07سياسي

شفافیت، قانون مداری و امانتداری را سرلوحه کار خود داریم


در برگزاری انتخابات شفافیت، قانون مداری، امانتداری و اعتمادسازی برای حضور حداکثری مردم را در این رویداد مهم و سرنوشت ساز در استان قزوین با جدیت دنبال می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به همراه منوچهر حبیبی معاون سیاسی امنیتی استاندار، محمد شفیعی فرماندار شهرستان قزوین شنبه شب با حضور در ستاد انتخابات شهرستان قزوین از روند ثبت نام نامزدها در این حوزه انتخابیه بازدید کرد.

استاندار قزوین سپس در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی که در یک هفته اخیر به صورت مستمر در انعکاس خبرهای مربوط به ثبت نام بسیار فعال و موثر عمل کردند حضور یافت و به سوالات آنها پاسخ گفت.

هدایت الله جمالی پور با تشکر از نامزدهایی که احساس تکلیف کرده و وارد این عرصه مهم شده اند اظهارداشت: از همه کسانی که با احساس مسئولیت وارد صحنه شدند تا شور انتخابات بیشتر شود تقدیر می کنیم و امیدواریم با رای مردم مجلسی قوی شکل بگیرد.

وی اظهارداشت: امروز آخربن روز ثبت نام است و بلافاصله پس از پایان این مرحله از فردا بررسی صلاحیت نامزدها توسط هیئت های اجرایی آغاز می شود و رسیدگی به صلاحیت کاندیدها انجام خو.

اهد شد.

جمالی پور تصریح کرد: امروز مردم نسبت به گذشته بصیرتر شده اند و با آگاهی که دارند تحت تاثیر بداخلاقی قرار نمی گیرند و اگر کسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شفافیت، قانون مداری و امانتداری را سرلوحه کار خود داریم

شفافیت، قانون مداری و امانتداری را سرلوحه کار خود داریم