مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 14:152019-12-07سياسي

نوش آبادی در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد


حسین نوش آبادی نماینده دوره های ششم و هفتم مجلس با حضور در فرمانداری ورامین در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از ورامین، حسین نوش آبادی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت یازدهم  و نماینده دوره های ششم و هفتم در مجلس شورای اسلامی با حضور در ستاد انتخابیه شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک  برای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

  حسین نوش آبادی در دوره های هشتم، نهم از سید حسین نقوی حسینی نماینده اصولگرای فعلی مجلس شکست خورد  و در در دوره دهم مجلس شورای اسلامی هم نتوانست آرای لازم را بر نشستن بر کرسی بهارستان کسب کند.

حسین نوش آبادی از چهره های شاخص اصولگرایان است که در کارنامه خود سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون حقوقی مجلس و امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نماینده مجلس شورای اسلامی در دوره های ششم و هفتم، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عمان(سفیر فوق العاده و نماینده تام الاختیار ایران)، مشاور وزیر امور خارجه در امور آسیا و اقیانوسیه، مشاور حقوقی و پارلمانی معاون رییس جمهور، کارشناس ارشد وزارتی در حوزه خاورمیانه و عربی، کارشناس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حوزه جوانان را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوش آبادی در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد

نوش آبادی در انتخابات مجلس دهم ثبت نام کرد