مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:552019-12-07اقتصادي

ثبت نام 10 هزار کرمانی برای دریافت بیمه


مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان گفت: طی یک ماه گذشته تاکنون 10 هزار نفر در استان کرمان برای ارزیابی وسع در هنگام دریافت بیمه ثبت نام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد جعفری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آذر ماه جاری طرح ارزیابی وُسع در زمینه پوشش اجباری بیمه در کشور اجرا شده که این مهم جزو مسئولیت وزارت رفاه است و فقط اطلاعات به بیمه سلامت ارسال می شود و بیمه از این اطلاعات برای آزمون وسع استفاده می کند.

وی ادامه داد: شعار آزمون وسع پرداخت بر اساس توان، دریافت بر اساس نیاز است و با اجرای آزمون وسع و صدور دفترچه بیمه، 70 درصد هزینه های سرپایی و 90 درصد هزینه های بستری طبق تعرفه های دولتی از سوی بیمه پرداخت می شود.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمان افزود: با اجرای آزمون وسع فردی که دفترچه بیمه رایگان دارد، می تواند فقط از مراکز درمانی دولتی استفاده کند و کسی که در پرداخت حق بیمه مشارکت می کند، می تواند از مراکز درمانی خصوصی و دولتی استفاده کنند.

جعفری همچنین مبلغ حق بیمه کامل برای سال 98 را 580 هزار و 800 تومان به ازای هر نفر به شرط خانوار ذکر کرد و افزود: طی یک ماه گذشته تاکنون 10 هزار نفر در استان کرمان برای ارزیابی وسع در هنگام دریافت بیمه ثبت نام کرده اند، در حالی که در استان بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر دارای دفتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 10 هزار کرمانی برای دریافت بیمه

ثبت نام 10 هزار کرمانی برای دریافت بیمه