مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:302019-12-07سياسي

مخالفتی با موسیقی نداشتیم / با هر نوع ابتذال در مشهد مخالفیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در نشست با فعالین دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد که در دانشکده مهندسی برگزار شد، - نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در مسئله هویت مشهد و کنسرت، متأسفانه این مسئله اختلاط مغرضانه انجام گرفت، در این جا هیچگونه مخالفتی با موسیقی نداشتیم.

ما در این شهر با ابتذال در هر نوع مخالفیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در نشست با فعالین دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد که در دانشکده مهندسی برگزار شد، مسئله نماز جمعه، خصوصیت نمازجمعه، هویت شهر مشهد و مسئله ابتذال در مشهد را جزو نکات مهم دانست.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص عدم جذابیت نماز جمعه برای نسل جوان گفت: اینکه فرمودید نمازجمعه برای نسل جوان جذاب نیست، خود شما برادر جوان که شرکت کردید، ملازم شرکت در نمازجمعه هستید، شما هم جوان هستید، اگر برای نسل جوان جذاب نبود، خود شما هم شرکت نمی کردید.

آیت الله سید احمد علم الهدی ادامه داد: اگر بخواهیم ارزیابی کنیم جوانان حاضر در نمازجمعه، عددشان کم نیست از نیرو های متدین و مقید به حضور در نمازجمعه هستند و نماز جمعه پاتوق اجتماعی بسیاری از جوانان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفتی با موسیقی نداشتیم / با هر نوع ابتذال در مشهد مخالفیم

مخالفتی با موسیقی نداشتیم / با هر نوع ابتذال در مشهد مخالفیم