مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 13:062019-12-07حوادث

2 باند قاچاق سلاح در لرستان منهدم شد/ کشف 140 قبضه اسلحه شورشی و شکاری


دادستان خرم آباد از انهدام دو باند قاچاق سلاح و مهمات در لرستان به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) و کشف 140 قبضه اسلحه شورشی و شکاری خبر داد.

- خرم آباد- دادستان خرم آباد از انهدام دو باند قاچاق سلاح و مهمات در لرستان به همت سربازان گمنام امام زمان(عج) و کشف 140 قبضه اسلحه شورشی و شکاری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگاران مهر، سعید رازانی امروز شنبه در گفتگو با رسانه ها با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) پس از انجام یکسری کارهای اطلاعاتی گسترده موفق شدند در ظرف دو ماه گذشته دو باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و از این دو باند 140 قبضه سلاح را کشف کنند، اظهار داشت: در این رابطه 5 نفر هم دستگیر و سه دستگاه ماشین توقیف شده است.

وی با بیان اینکه این محموله های سلاح برای مقصد خاص و استان های خاصی بوده است، تصریح کرد: سلاح های کشف شده از نوع شورشی و شکاری بوده که برای ناآرامی ها ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد.

دادستان مرکز لرستان با تاکید بر اینکه دستگاه قضایی با اینگونه افراد برخورد قاطعی خواهد داشت و مجازات های سنگین بین 10 تا 15 سال حبس را اعمال می کند، افزود: برای باند نخست قاچاق سلاح مجازات بسیار سنگینی تعیین شد و برای باند فعلی هم که 62 قبضه سلاح از آن ها کشف شده، مجازات سنگینی اعمال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 باند قاچاق سلاح در لرستان منهدم شد/ کشف 140 قبضه اسلحه شورشی و شکاری

2 باند قاچاق سلاح در لرستان منهدم شد/ کشف 140 قبضه اسلحه شورشی و شکاری