مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:352019-12-07اجتماعي

معلمان روش های درست پژوهش را در میان دانش آموزان نهادینه کنند


مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان توسعه و تقویت پژوهش را از اهداف دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و گفت: معلمان روش های درست پژوهش را در میان دانش آموزان نهادینه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد پورداود پیش از ظهر شنبه در مراسم افتتاح هفته پژوهش که در دبیرستان آیین روشن همدان برگزار شد، با اشاره به اهمیت علم و دانش در اسلام، اظهار کرد: براساس آیات نورانی قرآن کریم، خداوند کسانی را که ایمان آورده اند و کسانی که علم به آنها داده شده است را درجات عظیمی می بخشد.

پورداود با بیان اینکه در دوران کنونی بشر عادی بر دو بنیاد به حل مشکلات و مسائل خود مبادرت می ورزد، افزود: پایه های تصمیم گیری یکی وهم است و دیگری عقل؛ بدین معنی که بشر عادی در زندگی یا بر مبنای وهم و خیال و با بر اساس عقل و درایت تصمیم گیری دارد.

وی تصریح کرد: اگر تصمیم گیری بر اساس وهم و پندار صورت گیرد، پایان و سرانجامی حسرت بار و ناموفق صاحب تصمیم را همراهی خواهد کرد در حالی بر پایه عقل و درایت پایان و نتیجه ای فرح بخش و موفق حاصل می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان جستار و پژوهش را بهترین شیوه برای رسیدن به سرمنزل عقلی دانست و خاطرنشان کرد: یکی از شقوق مباحث علمی بسیار با اهمیت مسئله پژوهش و جستارگری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معلمان روش های درست پژوهش را در میان دانش آموزان نهادینه کنند

معلمان روش های درست پژوهش را در میان دانش آموزان نهادینه کنند