مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 12:002019-12-07اقتصادي

هدف برنامه گردشگری باید ایجاد زیرساخت برای جذب گردشگر باشد


رییس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه از علاقه مندی شهرداری شیراز برای تعامل با بخش خصوصی برای رونق گردشگری استقبال می کنیم، - ایسنا/فارس رییس کمیسیون گردشگری و کسب و کارهای وابسته اتاق بازرگانی فارس با بیان اینکه از علاقه مندی شهرداری شیراز برای تعامل با بخش خصوصی برای رونق گردشگری استقبال می کنیم، گفت: برنامه های گردشگری شهرداری شیراز باید باهدف ایجاد شهر زیبا، زیرساخت مناسب برای جذب توریست و گردشگر و کسب درآمد دنبال شود.

سهراب شرفی شنبه 16 آذر در جلسه کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی فارس گفت: در بحث تعامل بخش خصوصی و شهرداری باید ساز و کاری تعریف شده و شهرداری شیراز باید به دنبال زیباسازی شهری و ایجاد زیرساخت مناسب و در خور شان شهر شیراز و نه تنها پول و عوارض گرفتن باشد و فعالیت های سرمایه گذاران نیز با رویکرد کسب درآمد در قالب چارچوب های تعریف شده انجام شود.

وی افزود: اگر ساز و کار و نگاه تعریف شده دو سویه در شهرداری حاکم شود که هر یک از بخش ها به اهداف خود برسند، تمایل بخش خصوصی نیز به همکاری و مشارکت در پروژه های گردشگری شهرداری شیراز افزایش می یابد.

شرفی با بیان اینکه تعریف پروژه های گردشگری در حوزه شهرداری برای بخش خصوصی باید توجیح اقتصادی داشته باشد اظهارداشت: اهداف و منافع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف برنامه گردشگری باید ایجاد زیرساخت برای جذب گردشگر باشد

هدف برنامه گردشگری باید ایجاد زیرساخت برای جذب گردشگر باشد