مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:462019-12-07بين الملل

تاکید شاه اردن بر حمایت از عراق برای برون رفت از بحران جاری


شاه اردن در تماس با رییس جمهور عراق از حمایت کشورش از بغداد برای برون رفت از وضعیت کنونی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، عبدالله دوم شاه اردن، امروز در تماس تلفنی با برهم صالح رییس جمهور عراق بر موضع کشورش در حمایت از عراق و ملت آن تاکید کرد.

به نوشته پایگاه خبری الاخباریه ، عبدالله دوم در این تماس تلفنی از تاکید کشورش بر ضرورت عبور برادران عراقی از اوضاع کنونی بر اساس توافق میان کلیه طیف های این کشور از طریق شیوه ها و سازوکارهای مناسب برای تقویت ثبات و امنیت و حفظ وحدت و استقلال سیاسی خبر داد و بر ضرورت مهار هرگونه تلاش های مداخله جویانه در امور داخلی عراق و بازی با امنیت و ممانعت از اقدامات گروه های تروریستی و ظهور مجدد این تروریست ها که همه طیف های مردم عراق با شجاعت و قاطعیت و همبستگی موفق به شکست آنها شده اند، تاکید کرد.

عبدالله دوم در گفت وگو با رییس جمهور عراق تصریح کرد: اردن از تمامی تلاش های خیرخواهانه برای بازگشت امور به روند اصلی خود در راستای تحقق مطالبات برادران عراقی حمایت و پشتیبانی می کند.

وی در ادامه بر حمایت از عراق برای بازسازی ویرانی های تروریسم و همبستگی ملی این کشور به منظور بازگشت آن به جایگاه طبیعی و حقیقی اش در عرصه عربی و بین المللی تاکید کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید شاه اردن بر حمایت از عراق برای برون رفت از بحران جاری

تاکید شاه اردن بر حمایت از عراق برای برون رفت از بحران جاری