مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:152019-12-07اجتماعي

هیچ واحد صنفی آلاینده ای حق فعالیت در شهرهای خراسان رضوی را ندارد


مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی، با تاکید بر اینکه هیچ واحد صنفی آلاینده و مزاحمی در سطح شهر مجاز به فعالیت نیست، گفت: با واحدهایی که غیرمجاز درحال فعالیت هستند، برخورد قضایی صورت می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خرسان رضوی، پنجاه و هشتمین کمیته ساماندهی فاضلاب استان  صبح امروز در محل اتاق اصناف مشهد و با حضور مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان، رییس اتاق اصناف، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، رییس و اعضای اتحادیه صنف آبکاران و با موضوع انتقال واحدهای آبکاری عضو اتحادیه آبکاران به شهرک صنعتی مشهد(محور کلات) برگزار شد.

تورج همتی در این جلسه ضمن اشاره به اینکه از 69 واحد صنفی موجود در مشهد بیش از 25 صنف در لیست صنوف آلاینده و مزاحم طبقه بندی می شوند، اظهار کرد: سازمان حفاظت محیط زیست به عنوان سازمانی نظارتی و حاکمیتی، ساماندهی صنوف مزاحم را به عنوان یک تهدید برای سلامت مردم مطالبه می کند و بر تسریع انتقال آنها به فضاهای پیش بینی شده و مصوب تأکید دارد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در ادامه فاضلاب های حاصل از فعالیت صنوف آبکاری را به لحاظ وجود فلزات سنگین و میزان تأثیرگذاری بالا بر حوزه های آبی بسیار خطرناک و تهدیدی جدی برای سلامت محیط زیست دانست و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد صنفی آلاینده ای حق فعالیت در شهرهای خراسان رضوی را ندارد

هیچ واحد صنفی آلاینده ای حق فعالیت در شهرهای خراسان رضوی را ندارد