مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:062019-12-07اقتصادي

رشد 2.2 درصدی مسافران جابه جا شده از مازندران


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در هشت ماهه امسال بیش از 3 میلیون و 500 مسافر از مبدا مازندران به سایر نقاط کشور از طریق شرکت های حمل و نقل مسافربری استان جابه جا شدند.

- ایسنا/مازندران معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در هشت ماهه امسال بیش از 3 میلیون و 500 مسافر از مبدا مازندران به سایر نقاط کشور از طریق شرکت های حمل و نقل مسافربری استان جابه جا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران، علی نصیری ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: تعداد مسافرین جابه جا شده از مبدا این استان نسبت به سال گذشته با رشد 2.

2 درصدی و همچنین میزان صورت وضعیت صادره نسبت به سال گذشته با رشد 6.

3 درصدی همراه بوده است.

وی تصریح کرد: طی این مدت 35 هزار و 880 نفر از پیش فروش اینترنتی برای مسافرت از مبدا مازندران به سایر نقاط کشور استفاده کردند که این مورد نسبت به سال گذشته که یک هزار و363 نفر بوده و با رشد 8.

3 درصدی داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران خاطرنشان کرد: تعداد شرکت های حمل و نقل مسافر فعال در مازندران 212 شرکت بوده که از این تعداد 62 شرکت اتوبوس و 115 شرکت سواری-کرایه و 17 شرکت مینی بوس و 18 شرکت ترکیبی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 2.2 درصدی مسافران جابه جا شده از مازندران

رشد 2.2 درصدی مسافران جابه جا شده از مازندران