مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:052019-12-07اجتماعي

رفاقت و مهارت به سبک انجمن اسلامی


اردوی رفاقت و مهارت ویژه اعضای انجمن های اسلامی متوسطه اول خواهران شهر همدان در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان در قالب یک اردو دو روزه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، کاردوی رفاقت و مهارت ویژه اعضای انجمن های اسلامی متوسطه اول خواهران شهر همدان در محل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان همدان در قالب یک اردو دو روزه برگزار گردید.

مدیر مرکز خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی همدان ضمن توضیح برنامه های انجام شده گفت: کاردو جمع کار و اردو هست و این برنامه یکی از برنامه های ثابت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان در زمان ‎های مختلف هست که در آن دانش آموزان به تمرین مهارت های مختلف در قالب یک اردو یک یا دو روزه می پردازند.

فاطمه خوش ساعد ضمن تاکید بر لزوم جذاب سازی فرایندهای تربیتی برای دانش آموزان و پرداختن به مهارت های مختلف دانش آموزان گفت: در این کاردو دانش آموزان به صورت مدرسه ای گروه بندی و سپس در کارگاه های تعیین شده شرکت کردند.

وی افزود: این کارگاه ها شامل مهارت های کدبانو، کتابخوان حرفه ای، تبیین آیه سال اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان به شکل کار گروهی، نشریه نویسی (نشریه تکبرگی و نشریه دیواری )، پادکست بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفاقت و مهارت به سبک انجمن اسلامی

رفاقت و مهارت به سبک انجمن اسلامی