مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-07سياسي

تکیه بر جوانان، ایران را در برابر تمام هجمه های دشمن ایمن می کند


امام جمعه یزد با بیان این که حفاظت و حراست از انقلاب وظیفه همه افراد جامعه است، گفت: تکیه برجوانان، ایران را در برابر تمام هجمه های دشمن ایمن می کند.

- ایسنا/یزد امام جمعه یزد با بیان این که حفاظت و حراست از انقلاب وظیفه همه افراد جامعه است، گفت: تکیه برجوانان، ایران را در برابر تمام هجمه های دشمن ایمن می کند.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی در جریان دیدار با جمعی از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد با تاکید بر این که حفاظت و حراست از انقلاب وظیفه همه افراد جامعه است، اظهار کرد: امام خمینی(ره) معتقد بود که این حرکت راهنمایی از سوی خدا برای تاسیس نظام اسلامی است.

وی افزود: قطع امید از استکبار جهانی و درآمدن از قیومیت آنها و امید بستن به خدا موضوعی بود که امام خمینی(ره) از ثمرات اصلی انقلاب می دانست که ما را به هدف عالی زندگی می رساند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با تاکید بر این که وقتی ما در زندگی هدف نداشته باشیم نمی توانیم برای سبک زندگی خود برنامه ریزی درستی داشته باشیم، گفت: امروز دنیا هدف از زندگی را گم کرده و به همین دلیل است که هر روز شاهد جنگ ها و کشت و کشتارها در نقاط مختلف جهان هستیم.

ناصری یزدی هدف از زندگی را رسیدن به خدای متعال دانست و بیان کرد: نظام اسلامی برای این مسئله پیاده شد و ما هم در تمام حرکاتمان با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکیه بر جوانان، ایران را در برابر تمام هجمه های دشمن ایمن می کند

تکیه بر جوانان، ایران را در برابر تمام هجمه های دشمن ایمن می کند