مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-07سياسي

کاندیداها به جای تخریب دیگران توانایی های خود را معرفی کنند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست به جای تخریب دیگران، توانایی های خود را به مردم معرفی کنند.

- ایسنا/کرمانشاه رییس کل دادگستری استان کرمانشاه از کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خواست به جای تخریب دیگران، توانایی های خود را به مردم معرفی کنند.

پرویز توسلی زاده امروز(16 آذر) در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات شهرستان کرمانشاه و روند ثبت نام از داوطلبین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، روند ثبت نام از کاندیداها را قانونمند ارزیابی و اظهار کرد: به دنبال برگزاری یک انتخابات سالم هستیم که در آن تقلب، ارتکاب جرم و تضییع حق دیگران جایی ندارد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد پیگری جرائم انتخاباتی، گفت: با هر عاملی که به فرآیند برگزاری انتخابات سالم خللی وارد کند با تمام توان برخورد خواهد شد و تمامی دستگاه های نظامی و امنیتی در این خصوص پای کار هستند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه اشاره ای هم به تبلیغات زودهنگام برخی کاندیداها داشت و گفت: با هرگونه تخلف کاندیداها بر اساس قانون برخورد خواهد شد.

توسلی زاده با تاکید بر اینکه داوطلبین انتخابات مجلس باید از تخریب دیگران صرف نظر کرده و مطابق قانون عمل کنند، اضافه کرد: کاندیداها باید به ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاندیداها به جای تخریب دیگران توانایی های خود را معرفی کنند

کاندیداها به جای تخریب دیگران توانایی های خود را معرفی کنند