مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 11:002019-12-07دانش

دستاوردهای راهبری پژوهشی دانشگاه آزاد تشریح شد


معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی به تشریح مهم ترین دستاوردهای سومین نشست راهبری پژوهشی پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سومین نشست راهبری پژوهشی دانشگاه ویژه منطقه 4 متشکل از دانشگاه های استان های قزوین، قم، همدان و مرکزی در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به مدت دو روز برگزار شد.

در این نشست که به ریاست بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رییس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی و مسؤول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان برگزار شد، روسای استانی دانشگاه در منطقه 4، معاونان پژوهشی، رؤسا باشگاه، معاونان و مدیران کل حوزه پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی و باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان حضور داشتند.

در این نشست نظارت و راهبری اقدامات صورت گرفته در هر استان در حوزه پژوهشی از نزدیک مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات و چالش های هر استان اتخاذ شد.

نگاهداری صدور مجوز مرکز تحقیقاتی در حوزه امنیت غذایی برای استان اراک، 3 گروه پژوهشی در حوزه های تولید بازی های رایانه ای، انرژی - معماری و بیومکانیک ورزشی و حرکات اطلاحی برای استان همدان را از مهمترین مصوبات این نشست دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستاوردهای راهبری پژوهشی دانشگاه آزاد تشریح شد

دستاوردهای راهبری پژوهشی دانشگاه آزاد تشریح شد