مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:402019-12-07اجتماعي

اجرای عملیات کنترل سیلاب در کرج/ بازگشایی کانال های مسدود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اجرای عملیات کنترل سیلاب در کرج (ارتفاعات عظیمیه)، گفت: کانال های مسدود بازگشایی می شوند.

- کرج - رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اجرای عملیات کنترل سیلاب در کرج (ارتفاعات عظیمیه)، گفت: کانال های مسدود بازگشایی می شوند.

پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر درباره اجرای پروژه عملیات عمرانی آبخیزداری و کنترل سیلاب در شمال عظیمیه، گفت: این طرح از اوائل شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را مطالعه بر روی حوزه های آبخیز شمال عظیمیه، حدفاصل کوه نور تا ارتفاعات بیجی در شرق دانست و افزود: اعتبار این پروژه دو میلیارد و 200 میلیون تومان است.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه مطالعات مربوط به این پروژه انجام شده است، گفت: مطالعات حوزه های آبخیز و آبریز مشخص شده همچنین نقاط بحرانی که در گذشته محل عبور سیل و آبراهه بوده اما مسدود شده بود نیز بازگشایی شده است.

به گفته بضاعتی پور در برخی نقاط که در گذشته مسیل بوده و اکنون ساختمان سازی شده است باید برای تغییر مسیر آب انحرافاتی صورت گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای عملیات کنترل سیلاب در کرج/ بازگشایی کانال های مسدود

اجرای عملیات کنترل سیلاب در کرج/ بازگشایی کانال های مسدود