مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:262019-12-07سياسي

زاکانی: مجلس بعدی باید دولت را وادار به کار کند


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه با مجلسی مواجه هستیم که به جای وکیل مردم بودن، وکیل الدوله است.

- ایسنا/قم نماینده سابق مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه با مجلسی مواجه هستیم که به جای وکیل مردم بودن، وکیل الدوله است.

علیرضا زاکانی ضمن حضور در حوزه ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس در فرمانداری قم، در جمع خبرنگاران با انتقاد از عملکرد دولت و مجلس و با وکیل الوله دانستن نمایندگان ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با نگاه مثبت به مسائل و با اعتماد مردم اولویت های کشور را پیگیری کنیم، امروزه بسیاری از سرپرستان خانوار، با سیلی صورت خود را سرخ نگه می دارند و در تنگنای اقتصادی قرار دارند، هدف ما تلاش در جهت رفع این مشکلات معیشتی است، مجلس بعدی باید به گونه ای باشد که همین دولت را به کار و تلاش و اصلاح امور وادار کند.

این نماینده سابق مجلس بیان کرد: باید با اقتدار منطقی و مدیریتی صحیح، نظام کشور را به سویی پیش ببریم که مجلسی سرآمد و در راس امور داشته باشیم، در مدیریت کشور باید از ظرفیت حوزه و دانشگاه استفاده کرد.

وی ادامه داد: باید ریشه ی فساد را حذف کرد، در کشوری فاسد، اموال مردم به آسانی به یغما می رود، در کشور ما نه کمبود امکانات بلکه فراوانی منبع وجود دارد اما عده ای حریصانه مانع از بهره مندی سایرین می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زاکانی: مجلس بعدی باید دولت را وادار به کار کند

زاکانی: مجلس بعدی باید دولت را وادار به کار کند