مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 10:102019-12-07اقتصادي

راه آهن زاهدان – بیرجند، محصول مشترک چین و روسیه!


معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور اعلام کرد: اعتبارات خط ریلی زاهدان – بیرجند از دو مسیر فاینانس چینی و تسهیلات از روسیه پیگیری می شود که حدود 70 درصد آن را روسیه پرداخت می کند و مقرر شده به مدت پنج .

- معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور اعلام کرد: اعتبارات خط ریلی زاهدان – بیرجند از دو مسیر فاینانس چینی و تسهیلات از روسیه پیگیری می شود که حدود 70 درصد آن را روسیه پرداخت می کند و مقرر شده به مدت پنج سال این پروژه به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خط ریلی زاهدان–بیرجند به طول 600 کیلومتر که قرار بود اعتبارات آن از طریق 700 میلیون یورو تسهیلات ارزی برای آن مصوب کرده است که از محل تسهیلات روسیه تامین خواهد شد.

عباس خطیبی - معاون ساخت وتوسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور – در گفت وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت خط ریلی زاهدان – بیرجند و چگونگی تامین اعتبار آن اظهار کرد: برای احداث و تکمیل خط ریلی زاهدان – بیرجند و اتصال آن به شبکه سراسری ریلی از طریق ایستگاه یونسی دو مسیر تامین اعتبارات را به موازات پیگیری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه آهن زاهدان – بیرجند، محصول مشترک چین و روسیه!

راه آهن زاهدان – بیرجند، محصول مشترک چین و روسیه!