مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 09:102019-12-07اقتصادي

رایزنی معدن کاران با متولیان منابع طبیعی برای کاهش اختلافات


معدن کاران خراسان جنوبی مسائل خود را با مدیران و مسئولان منابع طبیعی استان مطرح کردند تا با رایزنی اختلافات کاهش و به تفاهم برسند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، در کمیسیون معدن اتاق بازرگانی بیرجند معدن کاران خراسان جنوبی مسائل خود را با مدیران و مسئولان منابع طبیعی استان مطرح کردند.

علی باقری رییس خانه معدن خراسان جنوبی و رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی بیرجند با اشاره به ضرورت حمایت های قضایی از معدن کاران خراسان جنوبی اظهارکرد: در این زمینه با رییس پیشین دادگستری خراسان جنوبی و ریاست فعلی دادگستری رایزنی ها و گفت وگوهایی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: دیدگاه مجموعه قضایی استان با توجه به تأکیدات رییس قوه قضاییه در زمینه حمایت از تولید بسیار روشن است و از این جهت با یک هیئت حل اختلاف معدنی می توان این موضوعات را پیگیری و بررسی کرد.

تشکیل هیئت حل اختلاف از موضوعات گره گشایی می کند رییس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی بیرجندادامه داد: پیشنهاد ما این است که برای این هیئت حل اختلاف یک نفر از اتاق بازرگانی، یک نفر از خانه معدن و دو نفر از سازمان صمت و دو نفر نیز از نظام مهندسی کاندید شوند و به دادگستری معرفی شوند.

حمید باقرپور، معاون امور اراضی منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: از معدن کاران خراسان جنوبی می خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی معدن کاران با متولیان منابع طبیعی برای کاهش اختلافات

رایزنی معدن کاران با متولیان منابع طبیعی برای کاهش اختلافات