مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:552019-12-07سياسي

مجریان انتخابات در گناوه اصل بی طرفی را مد نظر داشته باشند


مجریان انتخابات در سطح شهرستان قانون مداری و اصل بی طرفی را مد نظر داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا مهرجو صبح شنبه در نشست انتخاب معتمدان هیئت اجرایی انتخابات شهرستان گناوه اظهار داشت: مجریان انتخابات، قانون و قانون مداری را اصل و سرلوحه کاری خود قرار داده و شرایط برگزاری انتخابات قانونمند، رقابتی و سالم را در چارچوب قوانین فراهم کنند.

فرماندار گناوه با تاکید بر اهمیت صیانت از آرا مردم در انتخابات گفت: در تمام مراحل و فرآیندهای انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی مبنا و ملاک قانون است و مجریان انتخابات با ملاک قرار دادن قانون و رعایت اصل بی طرفی باید زمینه مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات پیش رو فراهم کنند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان گناوه بیان کرد: اعضای هیئت اجرایی، ناظرین و دست اندرکاران شعب اخذ رای در شهرستان گناوه حق موضع گیری له یا علیه کاندیدا یا جریان سیاسی خاص را ندارند و در تمام مراحل باید اصل بی طرفی را رعایت کنند.

در این نشست جواد رستمی، حسین خذری، محمد حسن پور، فتح الله گمارونی، منصور گرگی پور، علی داودی، رباب زارع، حجت مرادی به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان گناوه انتخاب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجریان انتخابات در گناوه اصل بی طرفی را مد نظر داشته باشند

مجریان انتخابات در گناوه اصل بی طرفی را مد نظر داشته باشند