مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:452019-12-07سياسي

دشمن در صدد از بین بردن اعتماد به نفس مردم/غرب زده ها دشمنان اصلی انقلاب


ما امروز دشمنی بزرگ تر از غرب زده ها و کسانی که تحت تأثیر آنها هستند، نداریم، آنها ضربات زیادی به نظام اسلامی وارد کرده اند و 40 سال است طلبکار مردم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسلامی با اشاره به توطئه منافقین از صدر اسلام تاکنون اظهار داشت: منافقان با نفوذ و دو رویی سعی داشتند از همان ابتدا درخت اسلام را ریشه کن کنند اما برنامه و اراده خداوند بر بقا و پیروزی اسلام بود و همواره دشمنان در رویارویی با اسلام شکست خورده اند.

وی مقاومت و ایستادگی را رمز موفقیت و پیروزی جبهه حق خواند و بیان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و بر هم زدن جزیره ثبات شرق و غرب، معجزه بود و زمانی که تمام مبارزان برای مبارزه با رژیم پهلوی ناامید شده بودند خداوند داشت در قم، فردی را برای سرنگونی طاغوت 2500 ساله پرورش می داد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره) بر سه گام اساسی شامل سرنگونی رژیم شاه و تشکیل حکومت اسلامی، آماده کردن منطقه برای نابودی حکومت های وابسته و زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت، تأکید داشتند.

اقبال خاطرنشان کرد: ما امروز دشمنی بزرگ تر از غرب زده ها و کسانی که تحت تأثیر آنها هستند، نداریم، آنها ضربات زیادی به نظام اسلامی وارد کرده اند و 40 سال است طلبکار مردم هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن در صدد از بین بردن اعتماد به نفس مردم/غرب زده ها دشمنان اصلی انقلاب

دشمن در صدد از بین بردن اعتماد به نفس مردم/غرب زده ها دشمنان اصلی انقلاب