مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:352019-12-07سياسي

دانشجو هویت خود را از بدنه جامعه گرفته است


مدیریت جوانان حزب موتلفه اسلامی در بیانیه ای به مناسبت 16 آذر تأکید کرده است: دانشجویان از 16 آذرماه 1330 تا به امروز به دلیل اینکه ماهیت خود را از بدنه جامعه گرفته اند از مطالبات آن نیز حمایت می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه احزاب خبرگزاری فارس مدیریت جوانان حزب موتلفه اسلامی به مناسبت گرامیداشت سالروز 16 آذر و روز دانشجو بیانیه ای صادر کرد که متن این بیانیه به شرح ذیل است: مدیریت جوانان حزب مؤتلفه اسلامی با گرامیداشت روز دانشجو و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی روز 16 آذر و همچنین دانشجویان و اساتید شهید هشت سال دفاع مقدس، امیدوار است که جامعه دانشگاهی همواره بر مسیر آرمان های انقلابی خود حرکت کند.

  دانشجویان امروز همان پیروان و رهروان راه کمال طلبی و آرمانخواهی هستند فارغ از هر گروه و جناح و مسیری پیش روی آن ها دشوارتر از گذشته می باشد.

  مطالبه همیشگی دانشجویان از 16 آذرماه 1330 تا به امروز به دلیل اینکه ماهیت خود را از بدنه جامعه گرفته اند از مطالبات آن نیز حمایت می کنند.

دانشجویان مطالبه گر، برقراری عدالت و شفاف سازی در حوزه های مختلف را همچنان خواستارهستند.

    اگر مطالبات دانشجویی در راستای مطالبه تاریخی و سیاسی که کلیت جامعه به دنبال آن است، حرکت کرده و دانشجویان خواست عمومی مردم را نمایندگی و رهبری کنند، می توان گفت که در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجو هویت خود را از بدنه جامعه گرفته است

دانشجو هویت خود را از بدنه جامعه گرفته است