مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:262019-12-07سياسي

انفرادی وارد انتخابات نمی شوم/اصلاح طلبان پاسخگوی تَکرارشان باشند


بنده تا انتها پا به پای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستم و به صورت انفرادی در انتخابات شرکت نمی کنم.

- عبدالحسین روح الامینی پس از ثبت نام در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بنده با هماهنگی و دعوتی که از اساتید دانشگاه ها و برخی از احزاب و تشکل های سیاسی شده است، تصمیم به حضور در انتخابات مجلس گرفتم.

وی با تأکید بر اینکه بنده تا انتها پا به پای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب هستم، اظهار داشت: اگر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب تصمیم داشتند که بنده در لیست آنان قرار گیرم، در خدمتشان هستم اما در غیر این صورت انصراف می دهم.

روح الامینی بیان کرد: در واقع بنده به هیچ وجه به صورت انفرادی در انتخابات شرکت نمی کنم چرا که معتقدم که درست نیست از حوزه انتخابیه تهران به صورت انفرادی در انتخابات شرکت کنم.

رییس خانه احزاب درباره وحدت اصولگرایان در انتخابات آینده، تصریح کرد:به احتمال بسیار قوی شاهد وحدت نیروهای انقلابی خواهیم بود چرا که ضرورت های کشور باعث شده است که همبستگی جدی بین نیروهای انقلابی، دلسوز و ارزشی به وجود آید و از سوی دیگر مردم از شرایط موجود ناراضی هستند و امیدواریم که افرادی انقلابی روی کار آیند و به داد مردم برسند و از تَکرار دولت و مجلس تَکراری جلوگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفرادی وارد انتخابات نمی شوم/اصلاح طلبان پاسخگوی تَکرارشان باشند

انفرادی وارد انتخابات نمی شوم/اصلاح طلبان پاسخگوی تَکرارشان باشند