مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:102019-12-07دانش

پرداخت وام قرض الحسنه به دانشجویان نیازمند توسط بنیاد مستضعفان


معاون بنیاد مستضعفان از پرداخت بیش از 34 میلیارد تومان وام دانشجویی قرض الحسنه و بدون کارمزد توسط این بنیاد به دانشجویان کشور و بخصوص دانشجویان محروم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن منصوری از پرداخت بیش از 34 میلیارد و 800 میلیون تومان وام دانشجویی به دانشجویان محروم و واجد شرایط، توسط بنیاد مستضعفان خبر داد و اظهار کرد: وام دانشجویی بنیاد مستضعفان موسوم به وام بنیاد علوی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از طریق وزارت علوم و وزارت بهداشت در سراسر دانشگاه های کشور به دانشجویان واجد شرایط پرداخت می شود.

وی با اشاره به پرداخت این وام در هر ترم به دانشجویان واجد شرایط ادامه داد: تاکنون بیش از 34 میلیارد و 800 میلیون تومان وام دانشجویی قرض الحسنه و بدون کارمزد به بیش از 64 هزار دانشجو در 100 دانشگاه وزارت علوم و 56 دانشگاه زیرمجوعه وزارت بهداشت پرداخت شده است.

معاون بنیاد مستضعفان خاطرنشان کرد: بازپرداخت این وام ها پس از اتمام تحصیل دانشجویان و بعد از گذشت 6 ماه از تاریخ فارغ التحصیلی آغاز می شود و برای دانشجویان پسر نیز تنفس 2 ساله به منظور پایان دوره خدمت سربازی منظور شده است.

منصوری در خصوص مبلغ وام دانشجویی این بنیاد نیز گفت: طی توافق صورت گرفته با وزارتخانه های بهداشت و وزارت علوم، دانشجویان مجرد واجد شرایط ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت وام قرض الحسنه به دانشجویان نیازمند توسط بنیاد مستضعفان

پرداخت وام قرض الحسنه به دانشجویان نیازمند توسط بنیاد مستضعفان