مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 16 آذر 1398 ساعت 08:002019-12-07سياسي

دانشجویان نقش مهمی در گسترش عدالت در سلامت دارند


وزیر بهداشت با صدور پیامی به مناسبت روز دانشجو، گفت: می توانیم با استفاده از ظرفیت نیروی عظیم دانشجویی در عرصه های تحول در شیوه زندگی و گسترش عدالت در سلامت گام برداریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سعید نمکی، وزیر بهداشت به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:  با ژرف نگری در تحولات دهه های اخیر کشورمان نقش تاثیرگذار دانشگاه را در همه دگرگونی ها  می توان دید و دانشجو به عنوان عنصری پویا، متعهد، مطالبه گر، آزادی خواه و بیدار همواره محور اصلی در این نقش آفرینی تحول گرایانه بوده است .

در فراز و نشیب های تاریخی این سرزمین، صدای دانشجو نه به نیت بازتاب تمناها و فقدان های روزمره اش بلکه رساندن پژواک دردمندی جامعه اش و مطالبات اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مردم کشورش به گوش همگان بوده است .

ایستادگی دانشجو و دانشگاهیان در سالهای قبل و پس از انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و روزگار فشار تحریم های ظالمانه و گره گشایی از مشکلات مردم، نماد گویایی از این ادعاست .

امروز بیش از همیشه ایران نیازمند شنیدن صدای حق طلبانه دانشجویان در دفاع از مرزهای پاکیزگی،  عدالت گستری و آرمان های اصیل انقلاب اسلامی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشجویان نقش مهمی در گسترش عدالت در سلامت دارند

دانشجویان نقش مهمی در گسترش عدالت در سلامت دارند